TERMENI ȘI CONDIȚII


Folosirea, vizitarea și cumpărarea produselor de pe site-ul www.italiancoffee.ro, implică acceptarea termenilor și condițiilor ce vor fi detaliate în paragrafele urmatoare. Domeniul www.italiancoffee.ro împreună cu magazinul virtual și toate instrumentele software/baze de date necesare este administrat de Papaya Friendly & Smart Business SRL în scopul comercializării produselor prezentate în site.


Partenerul comercial al clientului persoana fizică sau juridică este Papaya Friendly & Smart Business SRL care are în proprietate, vinde către clientul persoana fizică sau juridică produsele prezentate în site și încasează de la acesta contravaloarea lor. Papaya Friendly & Smart Business SRL furnizează bunurile și serviciile care sunt subiectul termenilor și condițiilor de mai jos. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a acestor termeni și condiții. Papaya Friendly & Smart Business SRL își asumă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări site-ului www.italiancoffee.ro, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens. Papaya Friendly & Smart Business SRL nu va putea fi facută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, up-grade-uri ale serverului pe care este găzduit. Papaya Friendly & Smart Business SRL este responsabil de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături de pe site-ul www.italiancoffee.ro, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii site-urilor in cauză.


Prețurile produselor de pe www.italiancoffee.ro sunt exprimate în lei, includ TVA și sunt valabile sub rezerva erorilor de preț / disponibilitate umane de introducere. Dacă ați comandat un produs cu prețul/disponibilitatea afișat eronat, veți fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda în noile condiții.


Papaya Friendly & Smart Business SRL își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienții ce manifestă comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrări refuzate.


  • Prețuri


În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs ți de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă.


  • Comunicări electronice


Prin accesarea site-ului www.italiancoffee.ro, folosirea, vizitarea, cumpărarea de produse sau trimiterea de e-mail-uri adresate societății Papaya Friendly & Smart Business SRL, comunicarea se realizează în mod electronic, considerându-se astfel că utilizatorul consimte primirea notificărilor de la Papaya Friendly & Smart Business SRL în modalitate electronică, incluzând și comunicări prin e-mail sau prin anunțuri pe site.


Înregistrarea comenzii nu reprezintă și confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesată de către operatorii noștri în vederea confirmării și stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este de 1-7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.


În perioada sărbatorilor de Paște, de iarnă, a evenimentului Black Friday, precum și pe toata durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum și livrarea acesteia poate dura între 3-10 zile lucrătoare.


  • Înregistrarea comenzii


Sunteți de acord și acceptați că, fără nici o notificare prealabilă, putem șterge sau adăuga orice informație și întrerupe orice activitate pe site. În utilizarea serviciului, dumneavoastră sunteți de acord să furnizați informații adevărate, corecte, actuale și complete despre dumneavoastră, așa cum sunt acestea specificate în secțiunea de înregistrare a comenzii și sunteți de acord să furnizați aceste informații corect și complet. În situația în care considerăm, că această obligație nu este respectată de către dumneavoastră, ne rezervăm dreptul să vă blocăm accesul, pe perioada determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului fără nici o notificare prealabilă. Puteți face o comandă la noi prin formularul nostru de checkout sau telefonic. După comandă, puteți primi un rezumat al comenzii în care veți avea detaliat produsele comandate și datele personale. Dacă observați o eroare în comanda dumneavoastră va trebui să ne contactați imediat. Dacă aceasta nu se întamplă, înțelegem că acceptați detaliile comenzii (prețuri, produse, date de livrare sau facturare, etc) așa cum sunt ele scrise. Acceptarea unei comenzi din partea noastră are loc în momentul în care printr-un e-mail sunteți anunțat că firma de curierat a preluat coletul. La refuzarea unei comenzi veți fi înștiințat prin email de motivul refuzului sau telefonic.


Vom putea refuza o comandă dacă:
– nu avem pe stoc produsul comandat
– plata dumneavoastră nu a fost finalizată în cazul plații prin transfer bancar
– a fost o eroare legată de prețul sau descrierea produsului
– nu sunteți eligibil pentru a face o comandă (aveți sub vârsta legală, ați făcut în trecut comenzi pe care nu le-ați ridicat, etc…)


După plasarea unei comenzi se va trimite un email automat care anunță dacă comanda a fost plasată cu succes apoi urmează procesul de verificare pentru o eventuală confirmare, comenzile care conțin produse ce nu se află în stoc și nu pot fi livrate nu vor fi confirmate. Pozele ce aparțin site-ului www.italiancoffee.ro sunt cu titlul de prezentare, produsele sunt în limita stocului disponibil.


  • Plata:


Ai la dispozitie 4 modalitati de plata:


– Ramburs, plata se face direct la curier în numerar.


– Transfer Bancar sau depunere de numerar direct in contul nostru RO16BTRLRONCRT0485101801 – Banca Transilvania


– Paypal, plata se va face in euro la cursul zilei.


– Card de Credit / Debit, plata se efectuează prin intermediul site-ului securizat Mobilpay.


  • Livrare


Toate comenzile sunt expediate oriunde in Romania prin intermediul curierului rapid DPD sau Fan Courier**. Costul livrarii este de 25 lei. Pentru comenzile de peste 200 lei, transportul este oferit gratuit.


*Livrarea prin Fan Curier este limitată doar la localitațile fără kilometri exteriori. Ne rezervăm dreptul de a modifica metoda de livrare Fan Courier în cazul în care localitatea dvs. se află într-o zonă cu kilometri exteriori. Poți verifica acoperirea localităților Fan Courier accesând urmatorul link : acoperire Fan Courier


**De la 1 Noiembrie 2018 Fan Courier livrează în zilele de sâmbătă doar contracost ( 6 lei + TVA ). Dacă doriți ca un colet să fie livrat sâmbăta vă rugăm să alegeți DPD și să specificați acest lucru în Note Comandă pe pagina de finalizare.


  • Drepturi de autor


Întregul conținut al site-ului www.italiancoffee.ro, incluzând, enumerativ, texte, imagini, grafice, butoane, programe, elemente de grafică web, scripturi și orice alte date, este proprietatea Papaya Friendly & Smart Business SRL și/sau a asociaților săi și/sau a partenerilor săi și/sau a furnizorilor săi și este protejat conform Legii drepturilor de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială. Combinarea acestora (design-ul site-ului) este proprietatea exclusivă a societății Papaya Friendly & Smart Business SRL și este protejată de Legea drepturilor de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris a Papaya Friendly & Smart Business SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.


În cazul în care observați o încălcare a drepturilor de autor de către www.italiancoffee.ro vă rugăm să ne trimiteți o înștiințare la adresa: papaya.fsb@gmail.com


Toate programele folosite pe acest site sunt proprietatea Papaya Friendly & Smart Business SRL sau a furnizorilor săi de programe și sunt protejate de Legea drepturilor de autor.


  • Returnarea produselor și a banilor


Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform OUG. 34/2014 în cazul în care cumpărătorul este nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale. Produsele se pot returna, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Pentru produsele achiziționate prin card bancar, banca emitentă poate debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.


Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.
Suma inapoiată nu include cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, șocuri sau alte semne de uzură.
Recomandăm returnarea produselor în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), aceasta nefiind o obligativitate – Legea 249/2015, Art. 16, punctul 8.
Costul transportului produselor mai sus menționate revine în responsabilitatea clientului. În cazul în care produsul a fost achiziționat într-o perioadă în care este în vigoare o ofertă de transport gratuit, dacă produsul va fi returnat, se va reține din valoarea acestuia costul de expediere suportat inițial de Papaya Friendly & Smart Business SRL. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
După perioada de 14 zile calendaristice, conform legii produsele nu mai pot fi returnate.


Prin acceptarea termenilor și condițiilor exprimate pe acest site, consumatorul iți dă acordul de a primi în format electronic informațiile menționate la art 6 alin (1) litera a), b), c), h), k) din OUG. 34/2014


Procedura de returnare:


În cazul în care un consumator dorește să returneze un produs, consumatorul realizează pașii urmatori:
1. Contactează Papaya Friendly & Smart Business SRL telefonic sau prin email.
2. Trimite produsul/e pe adresa noastră Hunedoara, bd. Dacia, nr. 6, bl. E3, ap. 46, jud. Hunedoara, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
3. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de către client. În cazul în care expediați coletul cu plata la destinație, vom fi nevoiți să facturăm contravaloarea transportului plus costul kilometrilor adiționali dacă este cazul.


Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predarii coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către centrul logistic. Nu recomandăm retururile prin Poșta Română.


Restituirea banilor se va face conform legii în termen de 14 de zile calendaristice de la data recepționării produsului returnat prin virament într-un cont bancar transmis de dumneavoastră. Contul bancar trebuie să fie înregistrat pe numele persoanei care a efectuat achiziția și nu pe numele altei persoane. Contul bancar trebuie să fie în lei. Întârzierea furnizării datelor despre contul bancar poate duce la întârzierea returnării banilor.


Clienții persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform OUG. 34/2014.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor ne puteți contacta la telefon 0723576515 în timpul orelor de program sau ne puteți scrie la adresa papaya.fsb@gmail.com.


Restituirea banilor, în cazul în care produsul a fost achitat dar produsul lipsește din stoc sau în cazul în care clientul anulează comanda înainte de expedierea produsului, se face în termen de maxim 5 zile calendaristice de la data achitării produsului. Restituirea se face prin virament într-un cont bancar transmis de dumneavoastră. Contul bancar trebuie să fie înregistrat pe numele persoanei care a efectuat achiziția și nu pe numele altei persoane. Contul bancar trebuie să fie în lei. Întârzierea furnizării datelor despre contul bancar poate duce la întârzierea returnării banilor.


  • Garanții


Produsele comercializate de către site-ul www.italiancoffee.ro, beneficiază de condiții de garanție (acolo unde este cazul) conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Certificatele de garanție sunt emise de către producător sau de către Papaya Freindly & Smart Business SRL.
Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată in maxim 48 ore de la recepția produsului/mărfii pe adresa papaya.fsb@gmail.com. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.


  • Accesul la site


Societatea Papaya Friendly & Smart Business SRL garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal, pe acest site și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor societății Papaya Friendly & Smart Business SRL, fără acordul scris al acesteia.


Confidențialitatea datelor este de o importanță deosebită pentru Papaya Friendly & Smart Business SRL și dorim să fim deschiși și transparenți în privința prelucrării datelor cu caracter personal. Prin urmare, avem o politică în care este definit modul de prelucrare și de protejare a datele dumneavoastră cu caracter personal. Conform cerinţelor Regulamentului general privind datele personale (GDPR) și ale legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice şi toate actele normative care reglementează aceste operațiuni, Papaya Friendly & Smart Business SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi.


Cine este operatorul datelor cu caracter personal?
Compania românească, Papaya Friendly & Smart Business SRL (www.italiancoffee.ro) este operatorul datelor cu caracter personal pe care ni le transmiteți și răspunde de datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu legislația aplicabilă privind protecția datelor.


Papaya Friendly & Smart Business SRL
Sediu – Hunedoara, Bd. Dacia, nr. 17, jud. Hunedoara
Punct de lucru – Hunedoara, Bd. Dacia, nr. 6, bl. E3, ap. 46, jud. Hunedoara
România


Reg.Com: J20/226/2019


CIF: 40511713


Unde vă stocăm datele?
Datele pe care le colectăm de la dumneavoastră sunt stocate în Spațiul Economic European (SEE).


Scopul colectării datelor este desfășurarea în condiții optime a serviciilor si produselor pe care vi le oferim.


Datele personale pe care le colectăm sunt cele pe care ni le furnizați în vederea accesului la serviciile noastre.


La modul general, colectăm și stocăm pe o perioadă nedeterminată și prelucrăm următoarele date cu caracter personal:


numele și prenumele dumneavoastră,
adresa (adresele) de e-mail,
adresa de corespondență
numărul de telefon pe care ni-l furnizați (de serviciu / personal).
IP
numarul comenzii
suma tranzacției
data tranzacției


  • Prelucrarea datelor cu caracter personal


Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată de Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date şi abrogarea Directivei 95/46/CE , Papaya Friendly & Smart Business SRL are obligația de a administra in condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.


Scopul colectării datelor este: informarea utilizatorilor / clienților (Cumparatorilor) privind situația contului lor de pe www.italiancoffee.ro, informarea utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmarire și monitorizare a vănzărilor și comportamentul consumatorului, cu scopul îmbunătățirii serviciilor oferite clienților. Înregistrarea unei comenzi se poate realiza doar prin acceptarea acestor termeni, iar aceasta presupune contactul telefonic pentru confirmarea comenzii, transmiterea de emailuri privind statusul comenzii pentru ca dumneavoastră sa fiți în permanență informați despre stadiul comenzilor înregistrate, sau ulterior pentru transmiterea de emailuri privind solicitarea de recenzii la produsele comandate.


Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont și/sau de Comandă declarați că acceptați necondiționat ca datele dvs. personale să fie incluse în baza de date a Papaya Friendly & Smart Business SRL, și vă dați acordul expres și neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat teritorial și/sau temporar de către Papaya Friendly & Smart Business SRL, afiliații și colaboratorii acestora pentru desfășurarea și/sau derularea de către Papaya Friendly & Smart Business SRL, afiliații și colaboratorii acestora de activități cum ar fi, dar fără a se limita la, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzîrilor și comportamentul consumatorului. De asemenea, vă dați acordul expres și neechivoc ca aceste date personale să poată fi transferate (cedate) de către Papaya Friendly & Smart Business SRL atât afiliaților săi precum și altei/altor entități din țară sau străinatate.


Prin citirea prezentelor Termeni și Condiții ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodată, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora.


Pe baza unei cereri scrise, vă puteți exercita, în mod gratuit, urmatoarele drepturi:
– să vi se confirme faptul că datele personale sunt sau nu prelucrate;
– să interveniți asupra datelor transmise;
– să vă opuneți prelucrării datelor pentru motive întemeiate și legitime legate de situația lor particulară
– să solicitați ștergerea datelor, cu excepția situațiilor prevăzute de lege
– să descărcați toate datele dumneavoastră


Astfel, www.italiancoffee.ro poate notifica utilizatorii/clienții privind ofertele curente prin newsletter, și poate trimite felicitări, cupoane cadou, solicitare de review-uri sau alte mesaje speciale.


Www.italiancoffee.ro nu promovează SPAM-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul www.italiancoffee.ro poate opta pentru ștergerea acesteia din baza noastră de date.
Informațiile pe care ni le furnizați vor fi utilizate în scopul pentru care le-ați furnizat, pentru a administra, a sprijini și a evalua serviciile noastre și a preîntâmpina încălcarea securității, a legii și a termenilor noștri contractuali.


De asemenea, Papaya Friendly & Smart Business SRL poate furniza datele dumneavoastră cu caracter personal altor companii cu care se află in relații de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare, după cum urmează: furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plată bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre.
Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi furnizate și către Parchet, Poliție, Instanțele Judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.


  • Drepturile pe care le aveți în ceea ce privește datele dumneavoastră personale


În legatură cu prelucrarea datelor cu caracter personal în baza condițiilor specificate în Regulamentul privind protecția datelor la nivel european 679/2016 vă puteți exercita oricare dintre urmatoarele drepturi:


(1) Dreptul de acces la datele cu caracter personal


Vă permite să obțineți din partea noastră o confirmare a faptului că Papaya Friendly & Smart Business SRL prelucrează sau nu date personale care vă privesc și ce astfel de date sunt prelucrate. În cazul în care datele cu caracter personal care vă privesc, nu sunt colectate de la dumneavoastră, orice informații disponibile privind sursa acestora, în cazurile în care nu avem o interdicție legală privind divulgarea sursei.


(2) Dreptul la rectificare


Presupune dreptul de a solicita rectificarea sau actualizarea datelor cu caracter personal inexacte sau incomplete care vă privesc sau completarea acestora, atunci când acestea sunt incomplete.


(3) Dreptul la ștergerea datelor sau „dreptul de a fi uitat”


Presupune dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal care vă privesc, în anumite circumstanțe, precum (i) datele personale nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate, (ii) datele dumneavoastrî au fost prelucrate ilegal, (iii) prelucrarea datelor a avut loc pe baza consimțământului dumneavoastră, iar acesta a fost retras. Aveți dreptul să ștergeți oricând orice date cu caracter personal prelucrate de Papaya Friendly & Smart Business SRL, cu excepția următoarelor situații:


* aveți o solicitare nerezolvată la Serviciul Clienți;
* aveți o comandă deschisă care nu a fost încă expediată sau a fost parțial expediată;
* aveți o datorie neplătită la Papaya Friendly & Smart Business SRL, indiferent de metoda de plată;
* dacă există bănuiala sau ați folosit serviciile noastre în mod abuziv în ultimii patru ani;
* cererea dumneavoastră de acordare de credit a fost respinsă în ultimele trei luni;
* dacă ați efectuat o achiziție, vă vom păstra datele cu caracter personal în legătură cu tranzacția dumneavoastră conform legislației de contabilitate.


(4) Dreptul de a vă retrage consimțământul


Consimțământul poate fi retras în orice moment, atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal care vă privesc a fost efectuată pe baza consimțământului dumneavoastră.


(5) Dreptul la restricționarea prelucrării


Presupune dreptul de a solicita și de a obține restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal care vă privesc, în anumite circumstanțe, precum (i) dumneavoastră contestați exactitatea datelor, pe perioada ce ne-ar permite verificarea exactității acelor date, (ii) datele dumneavoastră au fost prelucrate ilegal, iar dumneavoastră vă opuneți ștergerii acestora, solicitând restricționarea utilizării lor.


(6) Dreptul la portabilitatea datelor


Presupune dreptul de a primi datele cu caracter personal care vă privesc și pe care ni le-ați furnizat, cu dreptul de a le transmite unui alt operator, în cazul în care (i) prelucrarea datelor s-a efectuat fie în baza consimțământului dumneavoastră sau a contractului încheiat cu noi, iar prelucrarea datelor cu caracter personal s-a efectuat prin mijloace automate. Acest drept poate fi exercitat, numai în măsura în care prelucrarea datelor furnizate a fost efectuată exclusiv prin mijloace automate și doar acolo unde extragerea acestor date este fezabilă din punct de vedere al capacităților tehnice folosite de Operator.


(7) Dreptul la opoziție


Presupune ca, în orice moment, aveți dreptul de a vă opune, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor cu caracter personal în anumite circumstanțe, precum (i) prelucrarea a fost efectuată în interesul nostru legitim sau (ii) prelucrarea are drept scop marketingul direct, inclusiv crearea de profiluri pe baza respectivelor dispoziții.


(8) Dreptul de nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor dumneavoastră, inclusiv crearea de profiluri care produc efecte juridice sau care vă afecteaza semnificativ


Presupune că aveți dreptul de a solicita intervenție umană din partea Operatorului, de a vă exprima punctul de vedere și de a contesta decizia.


(9) Dreptul de a depune o plângere la noi și/sau la autoritatea competentă privind protecția datelor


(10) Dreptul de a vă adresa justiției


Pentru exercitarea acestor drepturi, precum și pentru întrebări suplimentare cu privire la această notificare sau în legătură cu utilizarea de către Papaya Friendly & Smart Business SRL a datelor personale, vă rugăm să ne contactați alegând oricare din modalitățile de comunicare descrise mai jos, precizaând numele dumneavoastră, adresa poștală sau de e-mail (în funcție de modalitatea prin care doriți să comunicăm), numărul de telefon și scopul cererii.


Ne puteți contacta:


prin e-mail : papaya.fsb@gmail.com
printr-o cerere transmisă prin poștă la adresa Hunedoara, Bd. Dacia, nr. 6, bl. E3, ap. 46, jud. Hunedoara;
telefonic : 0723576515


Înapoi sus